Onsdagsturnering

Begynderturnering

Spilledage og starttidspunkt:

• Onsdage kl. 16.45 (se turneringsprogram på tavlen i klubhuset)
  • Der afholdes så vidt muligt briefing med de udpegede captainer kl. 16.30
  • Mød op i god tid!

Deltagere:

• Seniorer (dvs. spillere ≥ 18 år)
  • Alle spillere er velkomne – uanset handicap

Spilleform:

• 9 huller Stableford og hullerne 1-9 (for-ni). Der kan forekomme andre spilleformer, hvilket i så fald meldes ud på forhånd
  • Sidste onsdag i måneden spilles hullerne 10-18 (bag-ni)
  • Samlet start på alle huller (gunstart)
  • For nye spillere uden handicap (99’ere) arrangeres der turnering på Par-3 banen, hvis der er nok tilmeldte. Her er første runde tællende.

Turneringsfee og scorekort:

• Alle deltagere betaler kr. 25,- på i turneringsfee. Betaling foregår online ved tilmelding
  • Betalingen foregår almindeligvis til turneringslederkontoret før turneringsstart i forbindelse med udlevering af scorekort
  • Efter spil afleveres scorekortet til turneringslederkontoret

Tilmelding:

• Der åbnes for tilmelding på GolfBox én uge forud for turneringen, og der lukkes for tilmelding mandag kl. 17.00.
  • Det er alene muligt at tilmelde sig via GolfBox eller via sekretariatet
  • Ved færre end 16 tilmeldte aflyses turneringen.

Afbud:

• Senest ved lukning for tilmelding (se ovenfor).

Afvikling af turneringen:

• Max. spilletid for 9 huller er 2½ time. Når tiden er gået, standses spillet (evt. spilles hullet færdig) og der returneres til klubhuset.
  • Captainer for holdet forventes at vejlede og rådgive nye spillere i at få spillet til at glide og vejlede i, hvordan man færdes mest hensigtsmæssigt på en golfbane
  • Sædvanligvis er det ikke tilladt at give/modtage råd, men disse turneringer er undtaget fra denne regel.

Præmieoverrækkelse:

• Præmieoverrækkelse og snak om regler vil foregå umiddelbart efter turneringsafslutningen
Det er muligt at tilmelde sig fællesspisning efter runden. Bestilling foregår via turneringstilmelding eller før

13:57 april 2024
Visibility: 2.46 km