PRO-træner

mail: eg@mollerupgolfclub.dk

Mobil 60 98 15 60

Undervisning

Vores primære opgave som træner er at hjælpe med at lære Mollerup Golf Clubs medlemmer at spille bedre golf. Dette har vi rigtig god erfaring med, og vi glæder os meget til at møde jer på driving rangen.

Spil Bedre Golf 2024

Early Birdie tilbud. Køb inden 16. marts til 1.600, -.

Deltag på Spil bedre golf og gå til ugentlig træning og få banket rusten af og finpudset jeres golfteknik i løbet af sæsonen.

Se hele programmet og link til tilmelding

Priser på undervisning 2024

Lektioner:

25 min. lektion     kr. 250,-

50 min. lektion     kr. 450,-

Værdikort:

Værdikort 5 lektioner:
Værdi kr. 1.250,-
Pris: kr. 1.062,50 – du sparer 15%

Værdikort 10 lektioner:
Værdi kr. 2.500,-
Pris kr. 2.000,- – du sparer 20%

CUSTOM FITTING

Til dig der vil have skræddersyet dit næste golfudstyr.

I samarbejde med Golfshoppen.com har trænerteamet i MGC skabt mulighed for at du kan få skræddersyet dit næste golfudstyr i sæsonen 2024.

Hvad betyder skræddersygning af golfudstyr?

I enkelt form betyder det at få personligt tilpasset sit udstyr.

Hvis man skal have det meste ud af sit golf, er det vigtigt at dit udstyr passer til dig. Her tænkes der på dine personlige fysiske træk, bevægelsesmønstre. I værste fald kan du uden din viden have noget golfudstyr, hvor det er dig der skal tilpasse din fysik og bevægelsesmønstre. Hvilket i så fald bliver en kamp i mellem dig og udstyret.

Hvad er det så der kan ændres i udstyret

I kombination med dit svingmønster, er der forskellige faktorer som har indflydelse på leveringen af slagfladen til bolden og påvirkningen af det endelige resultat af boldens, flugt, spin, hastighed og længde.

• Køllehovedets design og egenskab
  • Køllehovedets lie
  • Gripstørrelse
  • Skaftets længde og egenskab

Ved at vælge de ovenstående punkter som passer dig, kan vi få et langt bedre slutresultat, hvor du får større fornøjelse af golfspillet.

Hvordan bestiller jeg tid og koster det noget?

Hvordan bestiller jeg tid?

Når du bestiller skal du gøre overvejelser om hvad du skal skræddersys til. Det har påvirkning på hvor meget tid vi skal sætte af til fittingen.

1. Fitting af jern
  2. Fitting af køller
  3. Fitting af wedges
  4. Fitting af putter

Kontakt:

Shop bestyrer:

Simon Willer

Mail: simon.golfshoppen@gmail.com

Lie i træføjeblikket
Sålvinkel
Slagfladetvinkel
Gripstørrelse
golfbox-logo-grey

Bestil træningstimer på GolfBox - sådan gør du:​

Du logger dig ind på GolfBox på vanlig måde. I menu’en til venstre vælger du “Lektioner”. Du vil nu komme til GolfBox Proplanner hvor du kan vælge hvilken Pro du ønsker at booke hos, om du vil have individuel lektion eller se udvalget i kurser.

Rejs med Pro'erne

I samarbejde med rejsearrangørerne sørger vi for at lave oplevelsesrige træningsture, med masser undervisning og golf.

Turen går til Costa Ballena

Vil du med på en oplevelsesrig tur til Spaniens varme og sol i medio november?

Så skal du med på vores tur til Costa Ballena Ocean, hvor der er 27 huller og et dejligt stort træningsanlæg.

Turen arrangere med træning og spil. Vi vil sørge for en tur med masser af golf og hygge.

Elba Costa Ballena beach hotel ligger i nærheden af Cadiz og ligger i den sydøstlige del af Spanien.

Tilmeld dig, inden det er for sent hos turens  samarbejdspartner, Green2Green,
✉️ Mikkel Vayland Hansen
📞 +45 86 11 49 55

Har du spørgsmål, kan du kontakte Emil eller Mads:

✉️ ms@mollerupgolfclub.dk

✉️ eg@molelrupgolfclub.dk

Simulatorgolf og indendørs træning

Vil du gå den nye sæson i møde med en bedre swingteknik, kan vi nu tilbyde dig indendørs træning i Mollerup Golf Club. Klubben har i år opsat en golfsimulator, hvor man kan prøve kræfter på nogle af de kendte baner i verden.

Derudover kan man ligeledes booke sig ind til undervisning hos enten Martin eller Søren.

Søren underviser tirsdag og torsdag kl. 10 – 16.
Tid bestilles på tlf. 2421 1908.

Martin underviser mandag og onsdag kl. 10 – 16.
Tid bestilles på tlf. 2614 8091.

Indoor Golf med Trackmann4 og træner 250 kr. pr. lektion (20 min)

Indoor Golf med Trackmann4 200 kr. pr. time. Bestilling og betaling skal ske på Golfbox.

18:04 april 2024