Regionsgolf i Mollerup

Golfspillere med trolleyer på banen

Regionsgolf er en holdturnering for klubgolfere, hvor det sociale aspekt er vigtigt. Der spilles for ”alvor”, men det hyggelige samvær mellem spillerne og hold fra forskellige klubber er bærende.

Regionsgolf i Mollerup er åben for alle medlemmer, og intentionen er at stille med flest mulige hold og spillere, idet der spilles efter gældende turneringsbetingelser for Regions Golf Danmark – Vest ABCD og Senior/Veteran og Superveteran samt nedenstående regler.

Turneringsudvalget indbyder via direktmail og tilmelding i GolfBox turneringsmodulet medlemmerne til at deltage i regionsgolf.
Et regionsgolfhold består af minimum 6 spillere – 4 herrer og 2 damer plus eventuelle reserver.

Interesserede kan melde sig via GolfBox eller til sekretariatet, hvorefter turneringsudvalget vil være behjælpeligt med at finde et hold, vedkommende kan blive en del af, såfremt der findes ledige pladser.

Mollerup deltager i følgende rækker i 2024

A-rækken, min. 4.5 hcp: Holdkaptajn Dorte Knakkergaard

B-rækken, min. 13,00 hcp: Holdkaptajn Jesper Høybye.

C-rækken, min. 18,00 hcp: Holdkaptajn Lene Christensen

A –B – C rækken spiller efter handicap.

A-Veteran +55 Damer og +60 Herre u/hcp: Holdkaptajn Hanne Jakobsen

C-Veteran +55 Damer og +60 Herre u/hcp: Holdkaptajn Ole Carstensen.

A-Superveteran +65 Damer og +70 Herre u/hcp: Holdkaptajn Dora Kirkeby Kjærsgaard

B-Superveteran +65 Damer og +70 Herre u/hcp: Holdkaptajn Sven Aaen

D-superveteran +65 Damer og +70 Herre u/hcp: Holdkaptajn Bent Jensen

Senior, veteran og superveteran spiller efter alder.

Golfspil en sommerdag

05:05 marts 2024