Tirsdagspigerne

Tirsdagspigerne er en klub i klubben for alle ”piger” i Mollerup Golf Club, uanset alder og handicap.

Tirsdagspigerne arrangerer turneringer for alle medlemmer af KIK Tirsdagspigerne. Vi afholder venskabsturneringer med andre klubber, arrangerer weekendtur og hulspilsturnering

Når vi har løbende start, går vi i 4-bolde fra kl. 14.45 – 16.30. Book selv via GolfBox. Husk at tilmelde tiden i Tirsdagspigernes vindue  samt under Klubturneringer i GolfBox
Bliv gerne til lidt mad og hygge i Cafeen efter runden

Når vi har gunstart, starter vi kl. 16.30. Efter matchen er der fællesspisning og uddeling af præmier for matchen samt for de tidligere matcher med løbende start.

I turneringsprogrammet kan du se information om tilmelding, betaling, præmier, scorekort m.m.

Årsfee for hele sæsonen er 300 kr. Her er dog undtaget specielle matcher f.ex venskabsmatcherne.
Starter du senere på sæsonen er der mulighed for at betale ½ fee. Dette gælder fra 1. august og resten af sæsonen. Det giver mulighed for at deltage i alle turneringerne samt at deltage i Tirsdagspigernes årlige weekendtur i august.
Det er også muligt at betale pr. gang. Det koster 75 kr, som betales ved tilmelding i GolfBox.

Har du ikke tidligere deltaget i Tirsdagspigernes matcher, skal du sende en mail til tipi@mollerupgolfclub.dk for tilmelding

Er du ny i klubben eller har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte et af Tirsdagspigernes bestyrelsesmedlemmer.

Annette Hvass

Formand