Klubmesterskaber

Klubmestre 2023

Fra venstre: Merete Grønvold sammen med klubmestrene: Peter Jensen (veteran herrer), Line Slavensky Hansen (åben række damer), Susanne Højriis Christensen (veteran damer), Dorte Knakkergaard (senior damer), Jakob Juul Jensen (senior herrer), Jørn Lauridsen (super-veteran herrer) Ulla Thomsen (super-veteran damer) og Thomas R. Warming (herrer, åbne mesterskaber.

Klubmestre 2022

Fra venstre: Merete Grønvold (turneringsleder) sammen med klubmestrene. Peter Jensen (senior herrer), Torben Mikkelsen (midage herrer), Jesper Abel (Superveteran herrer),  Ulla Thomsen (Superveteran damer), Johanne Pedersen (senior damer), Mathilde Mathiasen (Åben række damer) Sebastian Czyz Bennedsen (Åben række herrer), Henrik Lykke (Veteran herrer) og Gitte Jakobsen (Veteran damer)

Klubmestre 2021

Fra venstre: Louise Schmidt sammen med klubmestrene: Lene Christensen (veteran damer), Susanne Højriis Christensen (senior damer), Hans Trautner (veteran herrer), Jørn Lauridsen (super-veteran herrer) Ulla Thomsen (super-veteran damer) og Simon Hauge (herrer, åbne mesterskaber. Peter Bay (senior herrer) var ikke til stede ved fotografering.

Klubmestre 2020

Åbne mesterskaber:
Herrer: Nicolai Dahl
Damer: Mathilde Mathiasen

Aldersopdelte mesterskaber: Fra venstre: Merete Grønvold (turneringsleder), Ulla Thomsen (Superveteran damer), Lone Borup (Veteran damer), Peter Bay (Senior herrer), Thomas Bording Hansen (Mid-age herrer), Malthe L. Nilsson (Junior drenge), Fin Pugholm (Veteran herrer), Jesper Abel (Superveteran herrer), Susanne Højriis Christensen (Senior damer), Hanne Fredensborg (turneringsleder)

Klubmestre 2019

Fra venstre: Merete Grønvold (turneringsleder), Fin Pugholm (Veteran herrer),  Henrik Lykke (Senior herrer), Lotte Damgaard (Mid-age damer), Lone Borup (Veteran damer), Gitte Jakobsen (Senior damer), Rene Sørensen (mid-age-herrer), Jesper Abel (Superveteran herrer), Ulla Thomsen (Superveteran damer), Hanne Fredensborg (turneringsleder)

Klubmestre 2018

Fra venstre ses Lotte E. Damgaard (Mid-age damer), Ulla Thomsen (Superveteran damer), Susanne H. Christensen (Senior damer), Lone Borup (Veteran damer), Louise Jakobsen (Åben række damer), Jørn Lauridsen (Superveteran herrer), Thomas R Warming (Åben række herrer), Thomas Bording Hansen (Mid-age herrer), Peter Jensen (Senior herrer), Fin Pugholm ( Veteran herrer) og Merete Grønvold (turneringsleder)

Klubmestre 2017

Aldersopdelte mesterskaber:
Fra venstre ses Merete Grønvold  (turneringsleder), Brian Hansen (Mid-age herrer), Bjarne Hansen (Super-Veteran herrer), Mads Røddig (Junior drenge), Johanne Marie Frank Pedersen (Senior damer), Ulla Thomsen (Super-Veteran damer), Rikke Brøndum (Mid-age damer), Fin Pugholm (Veteran herrer), Peter Jensen (Senior herrer) og Knud Høgh (turneringsleder)