Danmarksturnerning – 2. runde

Mollerups elite har færdigspillet 2. turneringsweekend, som desværre bød på et smerteligt nederlag til herrerne.

Dameholdet – 1. Division

Med en flot tilkæmpet 6-6 i Randers fik pigerne sæsonens 2. point om lørdagen. Desværre tabte pigerne 8-4 om søndagen mod et godt Silkeborg hold. Pigerne ligger på sidstepladsen med 2 point og skal derfor have point i sidste weekend for at blive oppe.

Golf.dk | Golfbox turneringsvisning

Herreholdene

Mollerups 3. divisionshold kan desværre ikke selv afgøre om det skal blive til oprykning efter nederlag til Lübker. Det er af afgørende for hele herreafdelingen at Mollerups 1. hold rykker op, da det ellers kan blokere for oprykning til de øvrige hold.

Herrer – 3. division

Mollerup herrers 1. holdt maltrakterede Kalø 2-10 i Kalø om lørdagen, men tabte desværre 4-8 til Lübker på hjemmebane om søndagen. Mollerup og Lübker deler 1. pladsen med 6 point, men Lübker er desværre bedre indbyrdes, da Mollerup kun vandt 7-5 i Lübker i 1. weekend. Mollerup kan derfor ikke selv afgøre sin egen skæbne.

Se stillingen for Herrer – 3. division

Herrer – 4. Division

1. division uddelte æg om lørdagen hvor det blev til en 12-0 sejr i Grenå. De gjorde næsten kunsten efter om søndagen, hvor det blev til en sikker 10,5 – 1,5 sejr over Lübker. Mollerup deler (igen) 1. pladsen med Lübker med 6 point, men er i 4. division bedre indbyrdes, og kan selv afgøre oprykning. Mollerups 4. division kan ikke rykke op, hvis 3. division klarer oprykning.

Se stillingen for Herrer – 4. division

Herrer – 5. Division

1. Division gjorde rent bord om lørdagen, og fik revanche mod Hobro med en 10-2 sejr om søndagen. Mollerup deler 1. pladsen med Viborg med 6 point, og slaget om oprykning skal derfor afgøres i en drabelig duel mod Viborg i Viborg i 3. weekend. 5. division kan ikke rykke op medmindre de øvrige hold også klarer oprykning.

Se stillingen for Herrer – 5. division

Senior – 3. Division

Mollerup fik en flot 10-2 sejr om lørdagen mod Nordvestjysk men tabte desværre 12-1 om søndagen. Mollerup ligger på sidstepladsen men kan undgå at ende sidst med en sejr mod Hirtshals i sidste weekend.

Se stillingen for Senior – 3. division

Veteraner  – 2. Division

Delte i Holstebro og sikrede sig førstepladsen med en indbyrdes bedre scorer.

Se stillingen for Veteraner – 2. division

Superveteraner- Kval.rækken

Tabte desværre begge dage og skal bruge 2 sejre i sidste weekend for ikke at ende sidst.

Se stillingen for Superveteraner – kval. række

Herrer – Kvalrækken

Mollerup tabte desværre begge kampe, og skal blot få ufagjort mod Kalø i næste weekend, så er man sikker på ikke at ende sidst. Muligheden for oprykning er desværre ikke mulig.

Se stillingen for Herrer – kval. række

Comments are closed.

DER SPILLES SOMMERBANE.

HUSK det nu lige 🙏

Riverne skal placeres HELT NEDE i bunkeren – eller bliver den og robotten ødelagt.

Nedslagsmærker – Ret dit eget og minimum ét ekstra op.
Greens er sårbare og har brug for din hjælp!

09:48 juli 2024