Ny forpagter af Mollerup Golfcafé og restaurant

Kære medlemmer.

NY forpagter af golfcafé og restaurant i Mollerup.

Fra den 1. juni 2024 har Mollerup Golf Club indgået aftale med Møllers Gastronomi v/ Jan Møller Johansen om forpagtning af klubbens café og restaurant.

Jan er uddannet på Frederikshøj og har bl.a. arbejdet sammen med Martin Ib der driver MIB restauranterne.  Jan har drevet Møllers Gastronomi i 6 år og de seneste 2 år som forpagter af restauranten på Jydsk Væddeløbsbane, hvor han har serviceret medlemmer, væddeløbsbanens gæster i forbindelse med de årlige 36 løb og samtidig drevet frokostordninger til virksomheder, selskabsaktiviteter og mad ud af huset.

Jan overtager vores nuværende medarbejdere, så I vil stadigvæk møde Karen og Raoul m. fl i klubben, men I kommer også til at møde nye ansigter – først og fremmest Jan og hans samlever Nickie Langballe.

Jan vil fortsætte den gode service overfor medlemmerne, gæsterne og øvrige kunder i Mollerup Golf Club. Han har spændende tanker om nyskabelser og udvikling af café og restaurantvirksomheden, alt sammen til glæde for medlemmer og gæster.

Vi byder Jan og Nickie velkommen og ser frem til et godt og frugtbart samarbejde til glæde for medlemmer, gæster, kunder og medarbejdere.

1. maj 2024
Comments are closed.

DER SPILLES SOMMERBANE.

HUSK det nu lige 🙏

Riverne skal placeres HELT NEDE i bunkeren – eller bliver den og robotten ødelagt.

Nedslagsmærker – Ret dit eget og minimum ét ekstra op.
Greens er sårbare og har brug for din hjælp!

09:15 juli 2024